Bygg starkare tillväxt med en genomtänkt marknadsbudget
För företag som har höga tillväxtmål blir det blir allt viktigare att se marknad som en affärspartner. Hur kommer det sig? Jo, det är genom samarbetet mellan marknad och sälj som de mest lönsamma affärsrelationerna kan byggas och det är också där som de mest attraktiva leadsen kommer in. Därför krävs en stark och genomtänkt budget för marknad så att insatserna kan fokusera rätt och nå försäljningsmålen.
Så, hur ska man egentligen tänka när man sätter en marknadsbudget?
Det går Smarkit Agency’s grundare och VD Niloo Lopez igenom i det här webinaret! Niloo har lång erfarenhet av att jobba med verksamhets- och målstyrning i stora organisationer och har ägnat mycket tid åt att sätta starka marknadsbudgets med fokus på försäljning. Hon berättar vad du borde inkludera för att nå bättre resultat och bygga grunden för starkare tillväxt.
Ta del av konkreta tips på insatser och poster, hur du ska prioritera mellan löpande aktiviteter och tidsbegränsade projekt, varumärke vs leads och mycket mer!