Många marknadsförare fastnar i att “bara” jaga leads här och nu. Men sanningen är att 95 % av dina potentiella kunder inte är redo att köpa idag. De är istället i faser där de letar inspiration, kunskap, observerar vilka aktörer som verkar trovärdiga och formar sig en bild av vilka varumärken de vill ha enrelation med.
Om du bara fokuserar på att jaga leads riskerar du därför att missa det stora flertalet – och lämnar över dem till konkurrenterna som vågar investera i varumärkesbyggande, värde och relationer. När kunderna väl kliver ur”tänka-läget” och är redo att ta nästa steg, då vänder de sig till den aktör som redan tagit plats i deras medvetande, inte till den som bara poppar upp meden annons.
I det här webinaret får du insikter och konkreta verktyg för hur du kan kombinera varumärkesbyggande med leadsgenerering. Du lär dig att skapa både kortsiktiga resultat och långsiktig tillväxt – utan att fastna i motsättningen mellan ”branding” och ”leads”.
Datum: 7 oktober
Tid: 8:15 – 8:55
Längd: 30 minuter + Q&A