/ Webinar

Marknadstrender som hjälper dig bygga tillväxt 2022

Jag vill anmäla mig nu!

Lär dig allt om trenderna som bygger tillväxt, ger bättre ROI och hjälper dig att överträffa de högt satta försäljningsmålen för 2022.

Datum
Tid
Var & Hur
Talare
Niloo Lopez
Du kommer lära dig:
  • Trenderna du bör satsa på i din organisation 2022 för att ligga i framkant jämfört med konkurrenterna
  • Tankesätten som måste finnas i ditt team för att arbeta som en väloljad försäljningsmaskin
  • De 5 viktigaste marknadsfunktionerna de kommande åren
  • Hur du ska planera dina marknadsinsatser så att du inte slösar onödig tid och budget  
  • 3 snabba quick wins som du kan applicera redan idag för att öka ROIn från era marknadsinsatser

Vid slutet av webinariet kommer du att kunna:

  • Påbörja ett förändringsarbete mot nya, kostnadseffektiva metoder som hjälper dig passera dina försäljningsmål snabbare än någonsin - Även om du redan nu har ett tidspressat schema
  • Spara in på budgeten genom att kasta gamla marknadsföringstaktiker i sjön
  • Förstå exakt vad som krävs för att dina kunder ska söka sig till dig när de vill lösa sina problem, och när de vill lätta på plånboken
  • Sluta stressa och vara mer förberedd inför ledningsmöten
  • Veta hur du får med dig VDn på förändringståget
Talarna
Niloo Lopez
VD & Grundare av Smarkify
Har närmre 15 års erfarenhet av försäljning och marknadsföring. Hon är VD och grundare på Smarkify som hjälper bolag att växa lönsamt och långsiktigt genom digital försäljning och marknadsföring.

Lär dig allt om trenderna som bygger tillväxt, ger bättre ROI och hjälper dig att överträffa de högt satta försäljningsmålen för 2022  

(Vi lovar att inte prata om TikTok-danser).

Det har aldrig varit häftigare att jobba med försäljning och marknadsföring. Det är 2022 och möjligheterna är enorma! Ändå är det fortfarande många företag som har marknadsföringsstrategier som inte stöttar affären. De lägger ut bloggposter en gång i månaden, skriver om sina framgångar på Linkedin och ringer bara kalla samtal dagarna i ända? Kom igen, vi kan bättre än så. Eller hur?!

Som tur är så ser vi ett skifte där de mest framgångsrika organisationerna inser kraften i modern marknadsföring och försäljning.  De som lyckas väl jobbar datadrivet och ser till att marknadsinsatserna gör skillnad på sista raden.  

Men det finns ju så många trender! Vilka är värda din tid och din marknadsbudget under resten av året? Och hur kan du konkret applicera dessa trender för att öka varumärkeskänndedomen och omsättningen?